Írj nekünk: Tachografguru Budapest 1161 Szepesi u. 1.
Bérkiértékelés - Tachografguru - Budapest
Belépés

Kuzma Ferenc AETR konferencia 2016. január 16. - könyv

Kód: 636406

2016. januárjában a Gastland Hotelben, Szigetszentmiklóson tartottuk addigi legnagyobb konferenciánkat, több, mint 140 résztvevővel. A konferenciáról aztán TELJES EGÉSZÉBEN egy átiratot készítettünk, amibe MINDEN EGYES SZÓT ...
Bővebben

4.900,- Ft/darab

Rövid ismertető: Egy egyedülálló konferencia, könyv formában megjelentetve!

Mitől más ez, mint az AETR könyv?
 
Attól, hogy egy konferencia mindig sokkal SZEMÉLYESEBB, közvetlenebb, és sokkal inkább képes a napi, aktuális kérdéseket megválaszolni. Továbbá, számtalan olyan kérdés hangzik el, amit CSAK ott, CSAK akkor tudunk megválaszolni, átbeszélni, amit az AETR könyvben nem írtunk le. És, MINDENKI hozzászólhat a témához, és elmondja a SAJÁT tapasztalatát is, hogy ő hogyan járt el, vagy hogyan kezelt egy adott helyzetet - ami MÁSOK számára nagyon hasznos. Ezeket találod a könyvben.
 
Tehát, az AETR könyv az ALAPOK ALAPJA, ez az első könyv, ami nélkül NEM lehet működni. A konferencia pedig sokkal inkább a napi problémák, nehézségek, kérdések megválaszolásával foglalkozott, és természetesen más oldalról is megvilágítja a témakört, ami még érthetőbbé teszi az anyagot. EZ volt az oka annak, hogy kiadtuk könyv formájában.
 
A konferencián rengeteg kérdést válaszoltunk meg, amit részben előre feltettek a résztvevők, részben pedig ott hangzottak el. Néhány kérdés ezek közül, ízelítőül:
  • Gépkocsivezetők napi, heti, havi munkaideje órákban (számokban) kifejezve. Telephelyi mozgások tachográfos autóval és azok dokumentálása (munkavállaló, munkáltató).
  • Ha vezetek valamennyi időt, tegyük fel, 1 órát, de akár 4 is lehet, majd megállok és rakodok, mondjuk 1 órát, ezután ugyanabban a pozícióban nyomok pihenőt és kiveszek 46 percet, helyesen jártam el? Ha vezetek, mondjuk 3 percet, majd kiveszek 16 perc pihenőt, azután vezetek 4 órát mondjuk, majd kiveszem a maradék 31 percet, helyesen jártam el?
  • Beérek a telephelyre, nyomok OUT-ot azt kiveszi a vezetési időből, de a munkaidőből nem. Tehát ha 9:59 napi vezetési időnél beérek a telephely kapujába, ott nyomok OUT-ot, akkor az azt követő telephelyi mozgást, pl: tankolás, a sorba való beállást nem számolhatja hozzá a vezetési időmhöz? A munkaidőm persze ketyeg, míg le nem zárom a napot. Jól gondolom? Ez érvényes mondjuk kikötőben, cégek, lerakók területén is?
  • Milyen tevékenység után értelmezzük a 45 perce szünetet (akár egyben, akár külön)?
  • Mi határozza meg, hogy mikor kell egy 24 órás pihenőidőt csökkentett heti pihenőidőnek kezelni? Előfordulhat, hogy egy 11 órás napi pihenőidőt kiterjesztek hosszabbra, mondjuk 24 órára, mert valamiért úgy adódott?
  • Személyszállítást érintő kérdések, 12 napos szabály, éjszakai vezetés. Munkáltató kötelezettségei a vezetői kártyáról letöltött adatok felhasználását, elemzését, tárolását illetően.
  • 22:00 és 6:00 h- közötti vezetésnél 3 óra egybefüggő vezetés esetén kell 45 perc pihenőt tartani. Hogyan alkalmazható ez a gyakorlatban, ha valaki 20:30 h-kor kezd el vezetni, vagy 4:30 h-kor kezdi meg a vezetést?
  • A hosszú araszolás alkalmával a határon (12-24 óra) lehetséges-e OUT üzemmódban közlekedni? Igen-nem, illetve, van-e más legális megoldás?
  • Éves szabadság és táppénz esetén ki kell-e adnunk mindenképpen az igazolást vagy esetleg elfogadja-e a hatóság, ha a kártyára kézi adatbevitellel rögzítve van a pihenő? Ha ki kell adni az igazolást, akkor meg kell-e bontani a pihenőt és a szabadságot vagy mehet egyben az igazolás? Stb., legalább 100 kérdés, amit a konferencián megválaszoltunk a hallgatóknak ez CSAK ebben a könyvben olvasható el!

2016. januárjában a Gastland Hotelben, Szigetszentmiklóson tartottuk addigi legnagyobb konferenciánkat, több, mint 140 résztvevővel. A konferenciáról aztán TELJES EGÉSZÉBEN egy átiratot készítettünk, amibe MINDEN EGYES SZÓT leírtunk, ami ott elhangzott, betű szerint. Minden kérdést, minden választ, minden hozzászólást. Ezt adtuk ki nyomtatott könyv formátumban, ami 2016. március 31-én jött ki a nyomdából. A konferencián egész más nézőpontból mutattuk be a szabályokat, mint az AETR könyvben, igazítva az egyéni, jelenlegi, mindennapi problémákhoz. Sok-sok további, egyedi példát olvashatsz, a konferencián vetített diaképek TELJES anyagával együtt. Mindezt 220 oldalon. Az ár nettó ár! 4900 + ÁFA

A Facebook adatlapodon később is megtalálod ezt az oldalt, ha a Megosztás gombra kattintasz.

Termék ajánló:

-0%
Digitális tachográfok kezelése képekben, lépésről lépésre.

Igazságügyi

Digitális tachográfok kezelése képekben, lépésről lépésre.

11.900,- Ft/darab
11.900,- Ft

Kuzma Ferenc 2019-es AETR és munkaügyi konferencia - teljes DVD

Igazságügyi

Kuzma Ferenc 2019-es AETR és munkaügyi konferencia - teljes DVD

7.990,- Ft

Utazó munkavállalók munkaideje konferencia DVD 2019

Igazságügyi

Utazó munkavállalók munkaideje konferencia DVD 2019

3.990,- Ft

Kuzma Ferenc A 4 alapkönyv csomagban

Igazságügyi

Kuzma Ferenc A 4 alapkönyv csomagban

16.345,- Ft

Kuzma Ferenc Hogy van ez a valóságban? - Egy gyakorlatias kézikönyv mindenkinek!

Igazságügyi

Kuzma Ferenc Hogy van ez a valóságban? - Egy gyakorlatias kézikönyv mindenkinek!

3.950,- Ft

Kuzma Ferenc AETR konferencia 2016. január 16. - könyv

Igazságügyi

Kuzma Ferenc AETR konferencia 2016. január 16. - könyv

4.900,- Ft

Kuzma Ferenc Amit a tachográfról FELTÉTLENÜL tudni kell - könyv

Igazságügyi

Kuzma Ferenc Amit a tachográfról FELTÉTLENÜL tudni kell - könyv

5.400,- Ft

Kuzma Ferenc AETR

Igazságügyi

Kuzma Ferenc AETR "emberi nyelven" szakmai könyv

6.880,- Ft

Bérkiértékelés korongos tachográf vagy vegyes használat (az ár az áfa-t nem tartalmazza)

Szolgáltatásaink"

Bérkiértékelés korongos tachográf vagy vegyes használat (az ár az áfa-t nem tartalmazza)

5.990,- Ft

Bérkiértékelés csak digitális tachográf (az ár az áfa-t nem tartalmazza)

Szolgáltatásaink"

Bérkiértékelés csak digitális tachográf (az ár az áfa-t nem tartalmazza)

4.950,- Ft